sábado, 6 de octubre de 2012

Hoy he votado BNG


Literalmente. Ayer llegaron las papeletas que solicite para ejercer mi derecho como ciudadano de mi infancia, eso que muchos llaman patria. Aunque hace casi treinta años que pago impuestos en otra región de Europa. Hace tiempo, con un titulo de Compostela universidad en el bolsillo me fui a ver los paraísos del norte y me quede por aquí.

Allí, aquí, aprendí muchas cosas. Aprendí que democracia es expulsar y encarcelar a cualquier político que meta la mano en la caja. Aprendí que un pueblo educado jamás vuelve a votar ni a mangantes ni a mentirosos. Prometer y no cumplir se paga por estas tierras caro en las urnas.

Aprendí que las absolutas pertenecen a las dictaduras de la mayoría. Las que originan represión e intolerancia. Por esos los gobiernos en el país donde vivo no son bipartitos. Son tri o pentapartito. Son gobiernos labrados con el compromiso de entenderse. De buscar puntos comunes, de no creer mucho en la verdad absoluta, de saber que la mejor parte de los caminos suele ser por donde vamos todos.

Aprendí que los ególatras y las heroínas  están bien en el teatro pero jamás dan de comer. Aprendí que dos y dos son cuatro. Y no, ten días. Aprendí que el insulto como arma política se vuelve contra el que lo emplea. Aprendí que los pueblos letrados aprecian la discusión pública y abierta de sus representantes. Frente a los que evitan el debate y se esconden tras la mentira, en el país en el que vivo los lideres políticos discuten antes de las elecciones un día si y otro también, sin excluidos, sin manipulaciones.
En el país donde vivo, el pueblo se divide en partes iguales entre derecha e izquierda. Una vez se junta los de más aquí. Otra vez los de mas allá. Con el contrario te vas de cervezas. Ya que mañana será tu amigo necesario. Así se aprende el arte de la tolerancia.
En el país donde vivo, más de la mitad de mi sueldo, el 55%, se lo lleva hacienda todos los meses. El que trapichea, paga. Siempre. No, de eso nada. No es lo que usted piensa. El colegio es gratis. Los libros también. Las tasas de la universidad simbólicas. La ultima corredoira a ningures esta perfectamente asfaltada. Las autopistas sin peaje ni baches. Las señales cada dos metros. El medico te atiende siempre. Listas de esperas no conocemos. Los trenes llegan a la hora. Salen al segundo. Las bibliotecas están siempre llenas. De libros, de público. En cada esquina hay instalaciones donde hacer deporte. El que no trabaja es por que no quiere. Cualquier titulado encuentra trabajo. Por eso pagamos. Todos. 
En el país donde vivo hay problemas ya que habas cuecen en todos los lados. Pero jamás he vistos perros policías masacrando sin límites a los que reivindican sus derechos. En el país donde vivo no se tortura a sindicalistas por decir verdades a los políticos. Esos, que van a pie o en bicicleta al parlamento, que se paran a atender una pregunta, ya que saben que están para eso: servir a los que les han escogido, a los que les pagan.
Como europeo militante, sigo pensando que lo que aquí se construyo también es posible en las tierras de mi patria. Solo se necesita que alguna vez, tras un acumulo de fuerzas, escojamos a aquella gente que practique la defensa a ultranza de lo que es nuestro. Lo material, lo cultural, la identidad. Es un dicho irlandés: de una bandera no se come. Sin ella, te comen. Hoy vote a los que una vez mas levantan la bandera de mi infancia, mi patria: Eu voto BNG!

 

21 comentarios:

Anónimo dijo...

Gran texto.

MarOceano dijo...

Grazas.

Anónimo dijo...

Magnífica frase, "Sen unha bandeira cómente". Eu tamén votarei aos nosos.

MarOceano dijo...

Escoiteillo a Gerry Adams, do Sinn Fein. Resume o problema galego

Anónimo dijo...

Grazas por partillares connosco as túas reflexións, que son máis necesarias ca nunca nestes intres de inseguridade. Unha aperta doutro emigrante.

Anónimo dijo...

volta a patria e abre os ollos..

Anónimo dijo...

Grazas. Hoxe teño un novo motivo non só para votar BNG senón para convencer aos que me rodean de que hai esperanza, porque hai alternativa. Os galegos destacámonos por sacar o mellor de nós mesmos na desgraza, na catástrofe, na adversidade, na emigración. Que viva Galiza ceibe, a noite do 21 de outubro Galiza renacerá das sùas cinzas e recuperará o control sobre os seus recursos e as súas políticas.

MarOceano dijo...

Ao que recomendame volver a patria para ver, decirlle que tamen por eso votei Bng. Podria contarche as mil historias dos esforzos para facelo e atopar unha e e outra vez que si non tes concepto tribal e non rindes pleitesia ao sr. de turno, nada.
Eu quero que me valoren polo que eu fago, non por ter ou non ter amigos.
Ver, o que se din ver, vemola todos os dias. E a carraxe sube, na distancia

Gaspar dijo...

Gran texto, sen dúbida. Pero permíteme que che comente unhas cousiñas. Son da opinión de que calquera voto que non vaia para o PPSOE (desbotando, por suposto, calquera aberración "política" parida por Rosa Díez, Mario Conde, etc.) é útil para este país, pero non concordo contigo ao 100%
Por sorte aínda vivo na nosa terra, non sei por canto tempo, tal e como están as cousas, a verdade, pero con coñecemento de causa dígoche que non é ouro todo o que reloce...
Fun simpatizante/votante do BNG desde que puiden votar, e mesmo fun nas listas desa formación nas eleccións municipais de hai seis anos, pero o BNG hoxe é outra cousa ben diferente. Hai que estar aquí para ver que entraron polo aro dos outros dous grandes e que se converteron noutro elemento máis do "stablishment" que tanto criticaban. Casos de corrupción, de amiguismos e mesmo de tramas nas que hai casos de comercio sexual comezan a cheirar dentro desa formación política.
Por iso algúns, deixamos de simpatizar co BNG e seguimos o camiño que tomou Xosé Manuel Beiras; eu concretamente estou afiliado ao Encontro Irmandiño, e polo tanto formo parte da Alternativa Galega da Esquerda que concorre ilusionada a estes comicios e co convencemento de que existe outro xeito de facer política.
Felicítote pola túa escolla, alégrome de que a saibas defender tan coherentemente, pero os tempos en Galiza cambiaron e non é todo como era hai uns anos.
Un saúdo desde Vilagarcía de Arousa!

Unknown dijo...

simplemente XENIAL.

MarOceano dijo...

Mira Gaspar, frente aos que estades ahi, que sacades como primeiro argumento, estades pouco enterados, direiche que os de fora, estamos tan enterados ou mais que mais, do que pasa no pais. Os tempos das pombas, dos correos clandestinos, xa pasaron. Aho dia de hoxe sabemos, vivimos deso, o que pasa en Compostela en Nova York.
E como sabemos, poderia escreber un libro sobre as mangancias dos que marcharon. Do teu lider nefasto, do Paco o de Serantes, o nemigo Rodriguez...pero non. Hoxe non estamos nesas. Estabamos en acumular forzas para poder papar o pastel. Inda que alguns sigan repartindo o que nin tan siquera cheiraron. Seguimos neso. Inda que alguns perderon o rumbo de tanto mirase no espello

Anónimo dijo...

Precioso.Agarimoso comentario.
Saúdos.
Betolo

Anónimo dijo...

Países con sentido común hainos, na vella gallaecia seguimos aturando a cacicada española...eu tamén votarei BNG.

Gaspar dijo...

Pido desculpas se te incomodei (paréceme que si). A información de verdade non é a que vén nos xornais, sexan en papel ou na pantalla; non, a información real vívese na rúa.
Polo demais só espero que tanto os teus coma os meus saiban tirar para diante e acabar con este desgoberno Feijóo que acaba co país.
Forza! Desde abaixo cara a arriba, hainos que poñer fóra deste país!

MarOceano dijo...

Non hai nada que pedir Gaspar. Ti das a tua opinion. Eu a minha. E tan amigos.
So penso que sacas conclusions en base a datos que nin son certos nin eu defendo.
Informarse pola prensa? Ibamos dados. Que che dixo que a informacion que temos ven das mentiras da Voz ou dos analises de Praza? O fluido de informacion que temos vai por otros canales. O mundo volveuse pequeno e manhan podes escoitar en Bruxelas todo o que dixo hoxe Feijoo cando corria diante dos estafados das caixas.
Por certo, a vida estaba nas ruas cando nos eramos nenos. Hoxe e dudoso. As ruas son deles.

Anónimo dijo...

Daquela votaches aos que rouban, tamén, na túa patria.

MarOceano dijo...

Curioso esto dos galegos anonimos que tiran a pedra e esconden todo. Non practico.
Non mira, mangantes hainos en todos os lados, pero a concentracion por metro cadrado en algunhas parroquias mata o aire

Outeiro dijo...

Dende a distancia dos tópicos non se vive, da Arcadia soñada tampouco. E si, os que se foron e están traballando para erguer Galicia teñen razóns. Este texto expón varias delas, parabéns polo teu voto. Eu votarei Alternativa Galega de Esquerda, convencíchesme

rrevenger dijo...

E eu votarei polos Piratas de Galicia.

Anónimo dijo...

Parece que aos da AGE non lles gusta o retrato perfecto que fixeches do seu guru. Parabens polo texto; moitos mais pola idea.E a frase do Guevara: Soñemos lo imposible

Gaspar dijo...

Nunha cousa estamos de acordo. Tanto anonimato fede!